پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

تصاویری از شاهکار بی نظیر یک هنرمند با تخم مرغ

118567 931 تصاویری از شاهکار بی نظیر یک هنرمند با تخم مرغ

برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب بروید...

118568 961 تصاویری از شاهکار بی نظیر یک هنرمند با تخم مرغ

118569 486 تصاویری از شاهکار بی نظیر یک هنرمند با تخم مرغ

نظرات 1 + ارسال نظر
پاتوق سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.patogh.asalblog.com

افرین...دقیقا...من از شما مطلب ورداشتم...ولی هرگز یادت نره که خود شما هم مطالبت رو کپی کردی...راستی خیلی هم اماتور بازی در اوردی...مثلا وقتی میرم رو عکسهات...منب عکسی که ازش دزدیدی معلوم ویشه...بیخیال..من تو یه هفته شبی 200تا بازدید دارم...و تا دو ماه دیگر لز 3000 تا بازدید بیشتر میشم...من خودم طراحی وبسایت میکنم و اماتور نیستم..پس سعی کن یکم باهوش باشی...اگر الان منو لینک کن..2ماه دیگه من بهعث میشم وبلاگت بازدیدش 2برابر بشه..با خودته..فقط یکم اعتماد داشته باش همین..((فقط فکر کن.))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد