پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

امنیت،آرامش با ‪ NOD32 Antivirus v4.2.71.2 Final 32-Bit/64-Bit

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

ادامه مطلب ...

هک چیست؟(موضوع نشریه خرداد ماه)

اردیبهشت ماه 1390

کلید عنوان : Hak Chist ? (Tabriz)

مدیر مسئول و سردبیر : امیررضا خندان

نویسنده : گروه نویسندگان خندان

طراحی : محمد حسین شیری

تعداد صفحه : 10

نوبت چاپ : اول

ناشر : خندان

بهار 1390

حق چاپ محفوظ است

 

فهرست

 

 

 


هک چیست ؟ ...............................................................................................................................3

چگونه با هک شدن مقابله کنیم ؟ ................................................................................................. 5 

طنز وسرگرمی ............................................................................................................................. 8


برای دریافت نشریه به ادامه مطلب برید...

ادامه مطلب ...

فواید باور نکردنی دارچین

فواید باور نکردنی دارچین

براساس اظهارات متخصصان یک قاشق چای خوری دارچین حاوی ۲۸ میلی گرم کلسیم، ۱ میلی گرم آهن و بیش از یک گرم فیبر و مقدار زیادی ویتامین های C و K و منگنز است. همچنین مقدار ۲/۱ گرم کربوهیدرات دارد.

با اینکه دارچین چهار نوع مختلف دارد اما دارچین سیلان و کاسیا معروف ترین آنها هستند.

دارچین سیلان که گاهی آن را دارچین واقعی می نامند گران تر است و طعمی شیرین دارد. قلم های دارچین نرم تر هستند و راحت تر با چرخ قهوه آسیاب می شوند. دارچین سیلان در ادویه فروشی ها موجود است.

اکثر دارچین هایی که در سوپرمارکت ها به فروش می رسد از انواع ارزان تر دارچین یعنی دارچین کاسیا است. دارچین کاسیا برخلاف دارچین سیلان به راحتی قابل آسیاب شدن با چرخ قهوه نیست.

ادامه مطلب ...

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی


بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.
اجرای بازی به حالت تک نفره که نقش اول به همراه دوستش در جنگ ها شرکت می کند یا اجرا به صورت مولتی یوزر که امکان اجرای بازی تا 50 نفر را هم فراهم می کند از نکات بسیار جالب و کلیدی این بازی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های Arma 2 : Reinforcements می توان به انجام تمامی کارها توسط پلیر اشاره کرد. برای مثال تمامی ادوات جنگی توسط خود کاربر باید تعمیر و بازسازی شود ؛ نکته ای که در کمتر بازی می توان نمونه آن را مشاهده کرد این مورد خود سبب جذاب تر شدن بازی می شود چرا که یک جنگ تمام عیار پیش روی کاربرانی است که این بازی را دانلود و نصب و سپس اجرا می کنند.

ادامه مطلب ...

افزودن برنامه‌ها به کلیک ‌راست ویندوز


اگر با برخی از برنامه‌ها خیلی سروکار دارید و می‌خواهید بدون ایجاد آیکن جدید روی دسکتاپ، سریع به آنها دسترسی پیدا کنید، کافی است نرم‌افزار خود را با یک ترفند ساده رجیستری به منوی کلیک‌راست دسکتاپ اضافه کنید. در این ترفند روش برعکس آن را هم پیگیری خواهیم کرد که چطور منوی شلوغ کلیک‌راست خود را خلوت کنید.


آموزش در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

طرز کار موتور موشک های فضایی

طرز کار موتور موشک های فضایی

مقدمه:

یکی از عجیب ترین کشفیات انسان دسترسی به فضا است که پیچیدگی و مشکلات خاص خود را دارد. راه یابی به فضا پیچیده است، چرا که باید با بسیاری از مشکلات روبرو شد. مثلا:
- وجود خلا در فضا
- مشکلات گرما و حرارت
- مشکل ورود مجدد به زمین
- مکانیک مدارها
- ذرات و باقی مانده های فضا
- تابش های کیهانی و خورشیدی
- طراحی امکانات برای ثابت نگه داشتن اشیا در بی وزنی
ولی بزرگترین مشکل ایجاد انرژی لازم برای بالا بردن فضاپیما از زمین است که برای درک این موضوع باید به بررسی طرز کار موتورهای موشک پرداخت.

ادامه مطلب ...

دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان جنگ های مجازی

دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان در جنگ های مجازی


یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در محیط مجازی در ژانر Shooter بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Operation Flashpoint Red River است. بازی بسیار جذابی که از گرافیک فوق العاده بهره می برد و به سبب همین گرافیک قدرتمندش برای کاربرانی که این بازی را تجربه می کنند فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. Codemasters بسیار تلاش کرده تا این بازی موفق باشد ؛ تا حدود بسیار زیادی موفق هم بوده و توانسته با موضوع جالب این بازی کاربران زیادی را جذب کند.
این بازی با داستان جالبش که جنگ میان نیروهای آمریکایی و آزادی خواهان را به تصویر می کشد قدم به سیستم های رایانه ای گذاشته است ؛ سلاح های بسیار پیشرفته و نزدیک به واقعیت که شامل اسلحه های کوچک و بزرگ خواهد شد به جذابیت بازی کمک زیادی می کند ؛ کاربران با همین اسلحه های کاملا مدرن می توانند به جنگ با دشمنان بروند و به واسطه پشتیبانی نیروهای خودی آن ها را از پای درآورند. GamePlay بازی فوق العاده بوده و از نظر بسیاری از پلیرها حتی قادر است تا با مدل های مختلف Call Of Duty هم رقابت کند. صحنه های اکشن بازی کاملا شبیه به آن چیزی است که در واقعیت اتفاق می افتد ؛ جلوه های ویژه ای نظیر انفجارها جذابیت را دوچندان خواهند کرد. محل انجام جنگ ها حوالی تاجیکستان است. پس دره های تاجیکستان آماده مبارزات کاربرانی هستند که Operation Flashpoint Red River را دانلود می کنند و به جنگ با دشمنان می روند.

ادامه مطلب ...

برنامه پخش فایلهای مولتی مدیا COWON JetAudio v8.0.14.1850 Plus V

منبع : www.AsanDownload.com

کمتر کاربری پیدا می شود که با نرم افزاری به نام JetAudio آشنایی نداشته باشد. نرم افزاری فوق العاده کامل که قادر است تا تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود را به بهترین شکل ممکن و با نهایت کیفیت اجرا نماید. Cowon JetAudio Media Center نام یکی از کاملترین نرم افزارهایی است که در زمینه پخش، مدیریت و تبدیل فرمت های صوتی و تصویری می تواند در خدمت کاربران قرار گیرد. این نرم افزار که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است سال هاست که نسخه های آن ارائه می شود و بیشتر کاربران در سراسر دنیا این ابزار را به هر نرم افزاری دیگری ترجیح می دهند چراکه قابلیت های آن با توجه به حجم و فضایی که از سیستم اشغال می کند نسبت به ابزارهای مشابه بسیار مناسب تر است. این امر در حالی است که JetAudio قادر است تا همه فرمت هایی که وجود دارند را هم اجرا کرده و به نمایش در آورد. پخش انواع فیلم ها دی وی دی با بهترین کیفیت ممکن و نهایت کیفیت در صوت که اهمیت ویژه ای برای کاربران دارد از مهم ترین مواردی است که در تمامی نسخه های این ابزار تعریف شده هستند. این ابزار قدرتمند علاوه بر این موارد از واسط کاربری ساده اما جذاب و در عین حال کاملا حرفه ای هم بهره می برد که در یک محیط ساده به راحتی می توان به تمامی بخش های نرم افزار دست پیدا کرد. یک کاربر معمولا از یک نرم افزار در این سطح خواسته های متعددی دارد، این خواسته ها را می توان در JetAudio به راحتی یافت، تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر ، تبدیل فرمت های تصویری و امکان تغییر در کیفیت و اندازه تصویر ، قابلیت رایت لوح های فشرده صوتی، استخراج فایل ها از لوح های فشرده (Rip)، پشتیبانی از قابلیت خروجی گرفتن به صورت صداهای چندکاناله و وجود ده ها قابلیت کوچک و بزرگ دیگر که تنها با استفاده از نرم افزار می توان به آن ها پی برد. نسخه 8 این نرم افزار تنها ساعتی است که ارائه شده است و ما هم به این دلیل که کاربران زیادی هستند که این ابزار را به عنوان اولین انتخاب خود برگزیده اند ، آن را برروی سرور های آسان دانلود قرار داده ایم ، این نسخه تغییرات متعددی را در خود می بیند که تغییر در واسط کاربری یکی از آن هاست. پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه را دریافت کرده تا بتوانید به سادگی تمامی فایل های صوتی و تصویری خود را اجرا نمائید.

ادامه مطلب ...