پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

آغاز و سرانجام جهان

یکهزارم ثانیه پس از پیدایش جهان، موادی که هسته اتم (پروتون و نوترون) را تشکیل می‌دهند، فرم پیدا کردند به گونه‌ای که کوارک‌ها اولین موادی بودند که در این زمان ایجاد و با جمع شدن دور هم پروتون را تشکیل دادند، اما بلافاصله پس از این زمان، پروتون‌ها بر اثر تابش نور متلاشی ‌شدند و این روند تا آنجا ادامه پیدا کرد و شدت نور به حدی کاهش یافت که قادر به متلاشی کردن پروتون‌ها نبود و پروتون‌ها به وجود آمدند.


ادامه مطلب ...

اسکریپت جوک تصادفی

با یک کد جالب چطورید؟ خیلی ساده ویلاگتون رو از یکنواختی در بیارید  و مخاطب رو ترغیب کنید بیشتر به شما سر بزنه. چطوری؟ خوب اسکریپتی که در این قسمت معرفی میشه، یک اسکریپت کوچک ولی بامزه برای وبلاگ یا وبسایت شما است. با استفاده از این کد، هر بار که صفحه ای از وبلاگ/وبسایت شما باز بشه، یک لطیفه تصادفی برای مخاطب به نمایش در خواهد آمد!

دریافت کد جوک های تصادفی

ادامه مطلب ...

کد لرزش موقت مرورگر





کد لرزش موقت مرورگر. با استفاده از این کد، صفحه هنگام باز شدن یک لرزش موقت و سریع میکند و به این ترتیب بطور ناخودآگاه برای مخاطب وبلاگ جلب توجه خواهد کرد. پیشنهاد میکنم در صورت علاقه به استفاده از این قبیل کدها، کمی تامل کنید چراکه ممکن است به نظر تعدادی از کاربران اینترنت، باعث شلوغی وبلاگ شما شده باشند. ولی در صورتی که درجای خود استفاده شود، میتواند بسیار زیبا و مفید باشد.

ادامه مطلب ...

هفت سرویس برتر هاستینگ با امکانات رایگان

به طور طبیعی با یک جست و جوی ساده در گوگل می توانید صدها نتیجه مختلف در رابطه با انواع سایت های ارائه دهنده فضای رایگان را مشاهده نمایید. در این زمینه حتی سایت های فارسی زبانی هم وجود دارند که سابقه حضور آن ها در وب به بیش از چند سال نیز می رسد اما دلیل معرفی این هفت سرویس، برتری آن ها در ارائه خدمات متفاوت و رایگانی است که هر کدام از آن ها می تواند به عنوان قابلیتی غیر رایگان از طرف شرکت های هاستینگ در اختیار کاربران و مشتریان قرار گیرد. قابلیت هایی نظیر:

000webhost

ادامه مطلب ...

زود بر می گردم!

سلام.امروز این مطلب رو می نویسم که خبر بدم چند روزی نیستم.به خاطر همین وبلاگ رو چند روزی به آقا علیرضا می سپارم.اگر تمایل به هرگونه تبادل لینک یا بنر داشتید کافیه در قسمت نظرات اطلاع بدید.البته چند روز بعد خودم هم میام.در ضمن می تونید وبلاگ رو از آدرس www.rangfa.net نیز دریافت کنید.


دوستدار شما-امین

اینترفیس متفاوت و کاربر پسند SPB Software SPB MobileShell v3.7.6

اینترفیس متفاوت و کاربر پسند SPB Software SPB MobileShell v3.7.673


یکی از برترین محصولات نرم افزاری Spb نرم افزار جالب SPB Software SPB MobileShell میباشد. نرم افزاری جهت تغییر شکل گوشی های نوکیا نسخه 5 شکل های مختلف است. این نرم افزار دارای رابط گرافیکی بسیار مناسبی میباشد که آخرین نسخه آن که به تازگی منتشر شده با قیمت $ 29.95 توسط سازنده آن به فروش میرسد. شما می توانید نرم افزار را برای گوشی های نوکیا نسخه 5 از آسان موب به صورت رایگان دریافت نمایید. 

ادامه مطلب ...

مژده!مزده!مژده!

بالاخره دامنه وبلاگ متصل شد و تبدیل به سایت گردید.از این پس می توانید وبلاگ را از آدرس www.rangfa.net نیز دریافت کنید.از آقا علیرضا که تدارک دامنه رو دیدند بسیار سپاس گذارم.

آدم!!!

از زمین به زمین

از هوا به حوا

صدایم را میشنوی؟

منم!

آدم نشده ام هنوز

سیب میخورم

تنم بوی خاک میدهد

الاکلنگ سوار میشوم

با ابلیس

و توبه میکنم

هر روز

مبادا فرزندانم

"زمین"گیر شوند...