پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

نظرسنجی گوگل درباره نوروز ایران یا افغان ؟


گوگل یه رای گیری گذاشته تا بفهمه که باید در اینترنت به عید نوروز ما بگه نوروز ایرانیان یا اینکه نوروز افغانی ها!!!!
حتما بیاینو اسمتون و ایمیلتونو وارد کنین و گزینه ی iran noroz رو انتخاب کنین سریعتر اینکارو انجام بدین ،نزارین که این نوروزمونم به نام افغانی ها بشه.
روی آدرس زیر کلیک کرده و به iran noroz رای بدید:

http://noroozingooglecalendarafghanvsiranvoteforsubmiteiraniannorooz.ern-co.com/persiannoroozvsafghanistannoroozvoteforsubmitnoroozingooglecalendar/index.php?err=ok

فیلم سینمایی «پیتزا مخلوط»+عکس

فیلم سینمایی «پیتزا مخلوط»+عکس
عکس‌های فیلم پیتزا مخلوط

دو جوان شهرستانی که از هفت سال پیش برای کسب‌ درآمد به تهران آمده‌اند، در یک پیتزافروشی مشغول کار هستند تا اینکه بروز ماجراهایی، آن دو را در موقعیت‌های عجیب و جالبی قرار می‌دهد…..


ادامه مطلب ...

دختر ۸ ساله مازندرانی که قدرتی مانند وزنه برداران دارد !

دختر 8 ساله مازندرانی که قدرتی مانند وزنه برداران دارد
قدرت عجیب و غریب دختر ۸ ساله مازندرانی !!

فاطمه ۸ ساله می تواند یک انسان تا وزن ۸۰ کیلو را روی دوشش سوار کرده و دور اتاق بچرخاند یا اینکه مادر ۱۲۶ کیلویی اش را با استفاده از یک چارپایه روی دوش خود سوار کرده و چند متر راه ببرد.

ادامه مطلب ...

جدیدترین محصول هیوندای + عکس

جدیدترین محصول هیوندای + عکس
خودروی لانه زنبوری، جدیدترین محصول هیوندای + عکس

هیوندای نمونه مفهومی تازه‌ای طراحی کرده که همزمان یک خودروی کوچک با هشت سرنشین، لیموزین و کاروانی برای کمپ شبانه است. همه چیز این خودرو از صندلی‌ها تا چیدمان آنها، چراغ‌ها و فرمان خودروشش‌ضلعی است.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی جذاب گیاهان علیه بیگانگان Plants vs. Zombies

plants-zombies

بازی Plants vs. Zombies از سری بازی های ماجرایی و سرگرم کننده است و از سری از بازی های مدیریتی می باشد که با حجم پایین شما می توانید از این بازی لذت ببرید. داستان بازی ار این قرار است که شما یک باغچه کوچک دارید که در آن گل های زیبایی می کارید و باید در زمانی که گلهای شما به رشدکامل خود رسیدند از آنها محافظت کنید اما در این میان Zombies ( بیگانگان ) به شما حمله میکنند و می خواهند که به شما آسیب بزنند اما شما باید از باغچه ی خود محافظت کنید.

ادامه مطلب ...

آناناس سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی

آناناس سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی
فوایدی از آناناس

آناناس از آن دسته غذاهایی است که خوردنش کمی مشکل است. اما به شما تضمین می دهیم که همان لذتی را که از خوردن یک قطعه شکلات می برید، بتوانید از خوردن یک لیوان آب آناناس هم ببرید…

ادامه مطلب ...