پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

پاتوق تفریحی رنگفا

بروزترین مرجع فرهنگی و تفریحی ایرانیان

اس ام اس جدید با موضوع خداوند

اس ام اس جدید با موضوع خداوند

به خدا تا اندازه ی امیدوار باش که جرات گناه کردن پیدا نکنی

و از اون تا اندازه ی بترس که از رحمت اون ناامید نشوی . . .

.

.

.

مرامت عشق، لبخندت صمیمی / قدم هایت “صراط المستقیمی”

بگویم “یا علی” آغـاز هر کار / که “بسم الله رحمن الرحیمی”

.

.

.

خدایا هر روز کمی اندوه برام بفرست

زیرا در اندوه است که تو یاد میشوی و در خوشی از یاد میروی . . .

.

.

.

خداوندا

تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم  از قصار موهبت هایت

خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .

.

.

.

هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی . . .

.

.

.

من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد

خدا گفت : نه تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد